استودیو تلویزیونی «امید» در کانون افتتاح شد

هم‌زمان با دومین روز هفته‌ی ملی کودک استودیو تولید برنامه‌های تلویزیونی «امید» با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک قدس تهران افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این آیین گفت: راه‌اندازی این استودیو برای تولید برنامه‌های ویژه نوجوانان از ضرورت‌های کانون بود که امیدواریم از این پس بتوانیم با تولید برنامه‌های محتوایی مناسب برای این گروه سنی، بخشی از نیازهای آن‌ها را تامین کنیم.

وی هم‌چنین اظهار امیدواری کرد: این امکان بتواند زمینه‌ی هدایت و رشد و پرورش استعدادهای نوجوانان را به همراه داشته باشد و نوجوانان بیشترین بهره و تاثیر را از برنامه‌های آن بگیرند.

استودیو تلویزیونی «امید» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شبکه تلویزیونی امید در فضای ساختمان کانون در شهرک قدس تهران راه‌اندازی شده است.

مدیر شبکه تلویزیونی امید نیز در آیین گشایش این استودیو گفت: استودیو «امید» در فضایی بیش از ۷۵۰ مترمربع در دو طبقه دارای بخش‌هایی از قبیل چهار اتاق تولید، فضای ویژه مهمانان، اتاق فرمان، تجهیزات کامل نورپردازی، شبکه اینترنتی و... برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی است.

مهدی سالم امید افزود: در این استودیو تمام زیرساخت‌های لازم برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی فراهم شده است و هم‌زمان قابلیت تولید چهار برنامه با تجهیزات حرفه‌ای در استودیو امید وجود دارد.

معاون تولید کانون نیز در سخنان کوتاهی راه‌اندازی این استودیو را افتخاری برای کانون دانست که می‌تواند از این پس برای نوجوانان که تاثیرپذیرترین قشر جامعه‌اند برنامه‌های جذاب و مفیدی را تولید کند.

محمدرضا کریمی‌صارمی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با گروه‌های تولید برنامه اظهار امیدواری کرد با شروع‌ به‌کار استودیو امید در کانون شاهد تولید برنامه‌هایی با نگاه تازه به نیازهای کودکان و نوجوانان باشیم.

آیین گشایش استودیو«امید» روز ۱۳ مهر ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مسوولان کانون و شبکه تلویزیونی امید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در ساختمان کانون واقع شهرک قدس تهران، خیابان شهید حسن سیف برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =