اعضای کانون گیلان موفقیت را تمرین‌می‌کنند

اعضای ارشد و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با شرکت در مسابقه رادیویی«شهربه شهر»، تلاش برای موفقیت را تمرین‌می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، «شهربه‌شهر» عنوان برنامه‌ای رادیویی است که به همت صدا و سیمای مرکز گیلان تهیه و پخش می‌شود.

این برنامه در ساختار مسابقه و با هدف معرفی شخصیت و سرزمین، ارتقای سطح آگاهی‌های فرهنگی، هنری و علمی مخاطبان، ایجاد نشاط و سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی شنوندگان و شرکت‌کنندگان، روی آنتن می‌رود و نگاه ویژه به تمامی مخاطبان در شهرهای مختلف گیلان و همراه‌سازی دستگاه‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه، از اولویت‌های دست‌اندرکاران آن محسوب‌می‌شود.

برهمین اساس نیز ظرفیت‌های گسترده و توان‌مندی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بسترساز همکاری برنامه‌سازان شبکه استانی باران با کانون شد و تهیه مسابقه‌های ۶ ماهه دوم سال جاری این برنامه رادیویی با شرکت ۱۲ عضو ارشد و نوجوان مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ و ۳ کانون رشت، هم‌زمان با هفته ملی کودک کلیدخورد.

این درحالی است که شهربه شهر، در قالب برنامه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و به سمع مخاطبان خواهدرسید و اعضا و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان نقش‌آفرینان اجرای این مسابقه رادیویی در نیمه دوم سال جاری خواهندبود.

گفتنی است، فرصت‌سازی برای معرفی اهداف و فعالیت و آشناسازی مخاطبان با موفقیت‌های مجموعه‌های همراه، از شاخصه‌های این برنامه‌رادیویی به‌شمارمی‌رود و براین اساس نیز مربیان و اعضای کانون پرورش فکری گیلان در طول این برنامه که ساعت۲۰ روزهای شنبه تا پنج‌شنبه روی آنتن‌می‌رود، نسبت‌ به معرفی هرچه بیش‌تر این نهاد فرهنگی اقدام‌می‌کنند.

یادآورمی‌شود، امیرحسینی، وحید حسن‌نژاد و معصومه همتی، به‌ترتیب تهیه‌کننده و مجری، نویسنده و صدابردار این مسابقه رادیویی هستند که موضوع‌هایی چون: جغرافیا، ورزش، اطلاعات عمومی،گیلان‌شناسی، موسیقی، فیلم و ترانه را دربرمی‌گیرد.

معرفی اهداف و موفقیت‌ها از سوی «الهام کمال‌پور» مربی مسوول مرکز شماره ۳ کانون رشت
معرفی اهداف و موفقیت‌ها از سوی «فاطمه‌گُل‌گُلی» مربی مسوول مرکز شماره ۲ کانون رشت  


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =