اکران فیلم نقالی‌های کانون در هفته‌ی ملی کودک

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۲ تا ۱۷ مهر هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک سال ۱۳۹۹ هر روز یکی از فیلم‌نقالی تولید شده در این مرکز را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر نقالی روز ۱۲ مهر اولین روز هفته‌ی ملی کودک می‌توانند حکایت زیبا و آموزنده «طوطی و بقال» مثنوی معنوی مولانا را با نقالی فهیمه باروتچی در سایت th.kpf.ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کنند.
بر اساس این خبر در دومین روز از این هفته امیرحسین انصافی قصه‌ی «پیرچنگی» را در قالب نقالی برای دوست‌داران این هنر اجرا می‌کند.
بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند روز ۱۴ مهر فیلم نقالی قصه‌ی «نجات بیژن» و چهارمین روز هفته‌ی ملی کودک نیز داستان «تیمور لنگ» را با هنرمندی محمدرضا معجونی در سایت th.kpf.ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کنند.
هم‌چنین در ادامه این نمایش‌ها روز ۱۶ مهر هم‌زمان با روز جهانی کودک مرکز تئاتر کانون فیلم نقالی داستان «شفا یافتن کور» با هنرمندی فهیمه باروتچی را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد.
در همین حال نقالی قصه‌ی «کشتی نوح» از سوی امیرحسین انصافی نیز روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در سایت نمایش مرکز تئاتر کانون قرار می‌گیرد تا دوست‌داران این هنر بتوانند به تماشای آن بنشینند.
یادآوری می‌شود امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =