محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که از ۲۳ تا ۲۷ مهر ۱۳۹۹ (۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت دیجیتالی برپا می‌شود، شرکت می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه دیجیتالی تولیدات حوزه انتشارات، کانون ضمن معرفی آثار قدیمی و جدید خود به ناشران دیگر کشورها، در زمینه‌ی فروش حق‌نشر (کپی رایت) این آثار نیز با آن‌ها مذاکره خواهد کرد.
بر اساس این خبر، به‌گفته‌ی مسوولان برگزاری نمایشگاه هفتادودوم در این دوره بیش از ۷۰ساعت برنامه، کنفرانس، کارگاه، سخنرانی و فرصت‌های بازاریابی پیش‌بینی ‌شده است که تمام آن‌ها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
هم‌چنین حدود ۲۵۰۰ غرفه‌گذار مجازی از ۸۹ کشور تاکنون برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب فرانکفورت ثبت‌نام کرده‌اند.
در عین‌حال مهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت کشور کانادا است که امسال با ۲۵ برنامه‌ و رویداد مجازی شرکت می‌کند و سال آینده و در نمایشگاه فیزیکی حضور خواهد داشت.
لازم به یادآوری است پیش از این نیز کانون در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن که از ۵ تا۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار شد شرکت کرد و بیش از ۵٠ عنوان از آثار برتر خود را که اغلب به زبان انگلیسی نیز منتشر شده است را برای معرفی بیشتر در سایت نمایشگاه بارگذاری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =