داستان‌هایی از ۱۴ نویسنده درباره دریاچه ارومیه

«عروس دریا»، مجموعه قصه‌هایی درباره دریاچه ارومیه است که هر کدام از این داستان‌ها را نویسندگان مختلف نوشته و تصویرگران متفاوتی به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه دوجلدی به تازگی از سوی کانون پرورش فکری برای نوجوانان بالای ١۵ سال منتشر شده است.
در مجموعه «عروس دریا»، نویسندگان مختلفی چون محمدکاظم اخوان، محمدرضا یوسفی، جعفر توزنده‌جانی، اعظم مهدوی، عباس جهانگیریان، معصومه یزدانی، زهرا عبدی، محمد رمضانی، عبدالمجید نجفی، مصطفی خرامان، عزت‌الله الوندی، سولماز خواجه‌وند، محمدعلی قربانی و بدری مشهدی، هر کدام از دریچه نگاه خود داستانی درباره ارومیه نوشته‌اند.
همچنین داستان‌های این مجموعه را تصویرگران متفاوت مثل شیما زارعی، راحله برخورداری، مارال دهقانی، رضا مکتبی، مریم طباطبایی، سعیده احمدی و سمانه صلواتی تصویرگری کرده‌اند.
در پشت جلد «مجموعه قصه‌های عروس دریا» آمده است: «در جهان، جاهایی هست که می‌توان گفت هر کسی تصویرش را می‌بیند، دلش می‌خواهد یک بار هم که شده آنجا باشد؛ جنگل آمازون، آبشار نیاگارا، قله دماوند و دریاچه ارومیه و...»
«مجموعه قصه‌های عروس دریا» سه بار هم‌زمان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شمارگان ۷هزار و۵۰۰ نسخه در قطع وزیری و به قیمت ۱۲هزار تومان منتشر شده است.
این مجموعه دو جلدی در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =