کد خبر: 300176
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
بازدید 526
انتشارفراخوان طراحی تمبر با محوریت«سپیدبالان»

فراخوان طراحی تمبر شخصی«سپید بالان» با همراهی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان انتشاریافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و هم‌چنین، نگاهی‌ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه‌بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه‌ی سلامت کشوردارد.

برهمین‌اساس، «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و ازخودگذشتگی کادردرمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که هم‌زمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی ۷ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا، منتشرشد.

این درحالی‌است که کیفیت تصویر حداقل۳۰۰ dpi  و برخوردار از مفاهیم بصری  و قابلیت اندازه‌گذاری ۵ در ۵ سانتیمتر، از شرایط شرکت درمسابقه اعلام‌شده‌است.

تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویردر قالب jpeg   و psd ازدیگر شرایط شرکت در این مسابقه محسوب‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را شماره‌گذاری و تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ به ایمیل روابط عمومی کانون ‌گیلان به آدرسgil.kanoonparvaresh@yahoo.com  یا درقالب لوح‌فشرده به‌نشانی:‌رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

یادآورمی‌شود، شرکت‌ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استانداردها و قوانین کشور مختاربوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر، دراختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرارمی‌گیرد.

شایان‌ذکر است، آثار ارسالی دی ماه ۱۳۹۹ داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس وجایزه، قدردانی‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =