کانونی‌ها «ترنم امید» زمزمه‌کردند

هم‌زمان با روزجهانی کودک مربیان و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری گیلان با مهرورزی و اهدای بسته‌های فرهنگی، ترنم امید را با کودکان کم‌برخوردار زمزمه‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان مرکزنگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست «ترانه‌امید» شهرستان رشت، از ویژه ‌برنامه‌های هفته‌ی ملی  و روزجهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همراهی بهزیستی استان گیلان بود.

برهمین اساس کانونی‌ها در ادامه حرکت‌های امیدآفرین فرهنگی و با تکیه بر رسالت‌های خود در  ارایه‌ی خدمات‌رسانی به تمامی کودکان ایران اسلامی، میهمان مرکز نگهداری کودکانی بی‌سرپرست و بدسرپرست «ترانه امید» شدند و با اهدای بسته‌های فرهنگی و هم‌نشینی با آنان، یک روز شیرین و به‌یادماندگی را رقم‌زدند.

قدردانی از مسوولان این مرکز و تجلیل از نقش ارزش‌مند آنان در فراهم‌سازی محیطی امن برای آینده‌سازان، از دیگربرنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رفت.

فعالیت‌های کانون در این روز هم‌چنین، با همکاری فرمانداری و بخشداری تالش و موسسه تولید پوشاک «هپی لند» در روستای «ماشین‌خانه» این شهرستان به‌پیش‌رفت.

طی این حرکت که ‌با هدف امداد فرهنگی به کودکان مناطق کم‌برخوردار و سیل‌زده شهرستان تالش و با همراهی معاونت اداری مالی، پایگاه مقاومت بسیج سردارسپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری صورت‌گرفت، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون تالش و کتاب‌خانه سیار شهری رشت به‌اجرای فعالیت‌ برای کودکان و اهدای بسته‌های فرهنگی به مخاطبان پرداختند.

شایان ذکر است، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ملی و روز جهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با شعار«آینده را باید ساخت» از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹ برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =