دیدار مدیرکل کانون استان با فرمانده هنگ مرزی زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: فضای امن جامعه که شرط لازم انجام فعالیت برای کودکان و نوجوانان کشور عزیزمان است مرهون تلاش‌های مرزبانان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، در آستانه‌ی هفته نیروی انتظامی مدیرکل کانون استان با فرمانده هنگ مرزی زاهدان دیدار کرد.

معصومه هادی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: به نمایندگی از جمعیت 700 هزار نفری کودکان و نوجوانان استان از شما به پاس مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی‌تان قدردانی می‌کنم.

مدیرکل کانون در ادامه با اشاره به اهمیت و حساسیت کار مرزبانی عنوان کرد: هر چقدر در مورد سختی، شیرینی و عزت مرزبانی سخن گفته شود حق مطلب ادا نمی‌شود.

وی در پایان فضای امن جامعه را، که زیربنای انجام فعالیت‌های فرهنگی است مرهون مرزبانانی دانست که جان خویش را برای این مهم بر سر دست گرفته‌اند.

در ادامه فرمانده هنگ مرزی زاهدان با اشاره به اوضاع ناامن دو کشور همسایه‌ی شرقی و جانفشانی‌های مرزبانان برای ایجاد امنیت در داخل کشور گفت: هر نقطه از این مرز مزین به یادمان‌های شهیدان مرزبانی است که گمنام به شهادت رسیدند تا امنیت را به میهن هدیه کنند.

سرهنگ جواد رفیعی این ثبات را نتیجه‌ی تلاش همه‌ی نیروها دانست و از حاضران خواست برای نیروهای مرزبان دعا کنند تا آنان بتوانند با همه‌ی وجود نقشه‌های دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور را نقش بر آب کنند.

یادآور می‌شود در بخشی از این نشست هم‌چنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا از فعالیت‌های کانون در فضای مجازی سخن گفت و آمادگی کانون را برای میزبانی از فرزندان مرزبانان اعلام کرد.

رییس کانون زبان استان هم‌چنین از ظرفیت کانون زبان ایران، به عنوان بزرگ‌ترین موسسه در ایران و غرب آسیا، برای استفاده علاقه‎مندان خبر داد و افزود: در دنیای امروز، که ارتباطات نقش مهمی در پیشرفت افراد جامعه دارد، فراگیری زبان‌های خارجی عاملی برای استفاده از یافته‌های جدید جهانی است و اکنون بستر مجازی استفاده این ظرفیت هم فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای امن خانه برای آموختن استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =