نمایش فیلم‌های کانون در جشنواره فیلم اصفهان از طریق شبکه‌های اینترنتی

دو فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به بخش مسابقه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است در سه شبکه اینترنتی نماوا، فیلیمو و تیوا در حال نمایش است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌های این جشنواره امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در شبکه‌های اینترنتی به نمایش گذاشته می‌شود.
بر همین اساس دو فیلم پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا به دو بخشِ ملی و بین‌الملل و پویانمایی «بعله!» (باچی) به کارگردانی مهین جواهریان به بخش ملی این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است.
در همین زمینه با اعلام برنامه جشنواره، فیلم «بعله!» (باچی) بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ از شبکه فیلیمو نمایش داده شد و «قدم یازدهم» نیز از همین شبکه بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۸ مهر به نمایش گذاشته می‌شود.
شبکه نماوا نیز روز یک‌شنبه ۲۷ مهر فیلم «قدم یازدهم» را نمایش داد و بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۹ مهر نیز فیلم «بعله!» (باچی) در همین شبکه نمایش داده می‌شود.
علاقه‌مندان به تماشای این دو فیلم جدید کانون می‌توانند در شبکه تعاملی تیوا نیز بعدازظهر دوشنبه ۲۸ مهر فیلم «بعله!» (باچی) و بعدازظهر سه‌شنبه ۲۹ مهر فیلم «قدم یازدهم» را تماشا کنند.
در همین حال ۸ فیلم جدید کانون در قالب یک مجموعه فیلم روزهای چهارشنبه ۳۰ مهر و پنج‌شنبه ۱ و جمعه ۲ آبان در همین شبکه‌های اینترنتی نمایش داده می‌شود.
مسئولان برگزاری این جشنواره بیان کرده‌اند که کودکان و نوجوانان ایرانی می‌توانند برای اولین بار ایده و نظر خود را با شعار (هر خانه یک سینما و هر کودک یک داور) به دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و تولیدکنندگان آثار اعلام ‌کنند. پس کودکان و نوجوانان متولد ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴ یعنی بچه‌های پنج تا پانزده ساله هر روز در ایام جشنواره نظر خود را درباره فیلم‌های جشنواره به برگزارکنندگان اعلام خواهند کرد.
سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر آغاز شده است و تا ۲ آبان ادامه می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =