کتاب «باخانمان» به شمارگان ۱۵۳هزار نسخه رسید

کتاب «باخانمان» اثر معروف هکتور مالو نویسنده فرانسوی برای دوازدهمین بار از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب برای اولین بار در سال ۱۳۵۶ از سوی محمد قاضی با زبانی ساده و روان برای نوجوانان بالای ۱۵ سال ترجمه شد و اکنون شمارگان آن به ۱۵۳هزار نسخه رسیده است.
کتاب «با خانمان» داستان زندگی دختر کوچکی است که به همراه مادر بیمارش وارد پاریس می‌شود. ادموند، پدر پرین فرزند کارخانه‌دار ثروتمندی است که در یک سفر تجاری به هندوستان عاشق مادر پرین می‌شود و با هم ازدواج می‌کنند. پدر ادموند، آقای وولفران، که از شنیدن این خبر ناراحت می‌شود، پسرش را طرد می‌کند و رابطه‌ی این دو برای همیشه قطع می‌شود.
پرین، پدر و مادرش سفری دراز به‌سوی ماراکور فرانسه در پیش می‌گیرند و در طول این سفر دراز ماجراهای بسیاری برای‌شان اتفاق می‌افتد....
بر اساس این خبر، کتاب «باخانمان» نه تنها به دنیای سینما و انیمیشن راه یافته بلکه به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده است.
کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای «باخانمان» با قطع رقعی و قیمت ۲۴هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =