انجام غربالگری علامتی کووید-۱۹ در کانون سمنان

غربالگری علامتی ویروس کرونا با دعوت از مراقبان سلامت مرکز بهداشت و درمان، ویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با پیگیری سعید صادقی مشاور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، جلسه‌ی آموزشی «پیشگیری از ویروس کرونا» با حضور مراقبان سلامت مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت این شهرستان، شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، برگزار و مرحله‌ی غربالگری علامتی کووید-۱۹ ویژه کارکنان این‌مجموعه، انجام شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به‌منظور قطع زنجیره‌ی ویروس، حفظ سلامت کارکنان در محیط کار و پایش این بیماری و هم‌چنین ایجاد فضای سالم و بهداشتی، غربالگری علامتی کروناویروس با سنجش تب و تست اکسیژن خون برای تمامی کارکنان اداره‌کل کانون استان سمنان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی انجام شد.

در این جلسه‌ی آموزشی، رعایت بهداشت فردی و شست‌وشوی مرتب دست، توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده درست از ماسک، مهم‌ترین اولویت در شرایط کنونی عنوان شد.

گفتنی است؛ مراقبان بهداشت در بخشی از جلسه به پرسش‌های کارکنان درخصوص راهکار پیشگیری از ویروس، اقدام ضروری در صورت تماس با فرد مبتلا به ویروس، علائم جدید کروناویروس، تفاوت ماسک معمولی با ماسک سه‌لایه و... پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =