کد خبر: 300887
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
بازدید 158
«روایت یک لبخند» جشنواره‌ای برای قصه‌گویی طنز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از علاقه‌مندان به قصه‌گویی دعوت کرد تا در جشنواره طنز «روایت یک لبخند» شرکت کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با توجه به اهمیت تقویت روحیه امید و نشاط در شرایط کنونی برای سه گروه نوجوانان (۱۲ تا ۱۸سال) زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان، جشنواره قصه‌گویی طنز «روایت یک لبخند» در دو بخش قصه‌های امروز با موضوع «با لبخند در خانه بمانیم» شامل خاطره‌ها و تجربه‌های طنزآمیز و قصه‌های دیروز  با موضوع «از گذشته لبخند سوغات بیاوریم» شامل قصه‌های برگرفته از ادبیات کهن و معاصر که در این بخش داستان‌های برگرفته از کلیله و دمنه، گلستان سعدی و مرزبان‌نامه پیشنهاد شده است.

بر همین اساس علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ فرصت دارند تا فیلم قصه‌گویی خود را که به صورت افقی فیلم‌برداری شده است به پست الکترونیکی afarinesh.kanoon.tehran@gmail.com و یا در قالب لوح فشرده به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، پلاک ۶، معاونت فرهنگی  کانون استان تهران ارسال کنند.

یادآوری می‌شود مدت زمان فیلم قصه‌گویی نباید بیش از ۵ دقیقه باشد و فرمت آن mp۴ با حجم ۴۰۰ مگابایت در نظر گرفته شود.

جشنواره قصه‌گویی طنز «روایت یک لبخند» با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود و آن‌ها به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =