کد خبر: 300918
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تئاتر «آرزوهای یک موش کور» اکران شد

فیلم نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر از تولیدات سال ۱۳۹۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «آرزوهای یک موش کور» نوشته سعید ابک ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید ابک، علی باروتی و هدی حاج طاهری در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ در یک‌ شب مهتابی، موش کور کوچکی تصمیم می‌گیرد از خانه‌اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه‌رو شده و ماجراهای شگفت‌انگیزی برای موش کور اتفاق می‌افتد.

بر اساس این خبر، معصومه آرواز دستیار کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، سیامک پورجبار طراح پوستر و بروشور، رضا خزرایی طراح نور، هانیه زحمتکش و الهه میرزایی طراح لباس و آکساسوار از دیگر عوامل این نمایش هستند.

همچنین ساخت تیزر و افکت نمایش «آرزوهای یک موش کور» بر عهده سهیل ساعی بوده است و اختر تاجیک عکاس و ریحانه مطهری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری داشته‌اند.

در عین‌حال مانلی نفر بازیگر خردسال، محمدحسن درباغی‌فرد و لیلا طاهری دستیاران طراح صحنه، امیرحسین بابائیان و مصطفی طباطبایی سرپرست ساخت دکور، احمد بابائیان، مصطفی جمالی، محمدحسن درباغی‌فرد، حمیدبرنا، فرزاد چوپانی و محمد کیالها گروه ساخت دکور این نمایش بودند.

امین میرزاباقری نیز به عنوان مدیر تولید، احسان مرادخواهی به عنوان صدابردار و سوده سعدایی به عنوان عکاس با نمایش «آرزوهای یک موش کور» همکاری کردند و استودیو روزگار کار ضبط صدای آن را بر عهده داشته‌ است.

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم نمایش «آرزوهای یک موش کور» را تا پایان پاییز ۱۳۹۹ در پایگاه اینترنتی نمایش‌نما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =