حضور «پیک امید» کانون البرز در منطقه «کلاک» کرج

«پیک امید» کانون البرز هم‌زمان با اولین روز هفته کتاب و کتاب خوانی به منطقه «کلاک» رفته و برای کودکان برنامه اجرا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ، طاهره گرمسیری کارشناس فرهنگی  کانون البرز، ضمن اعلام این خبر افزود:

کتابخانه سیار شهری کانون استان با مشارکت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی واداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و با همکاری جهاد دانشگاهی و دفتر تسهیل‌گری«کلاک ‌نو» در این منطقه حضور یافته و فعالیت‌های متنوع فرهنگی برای کودکان اجرا کرد.

این کارشناس افزود در ابتدای این ویژه برنامه که در راستای برنامه‌های تدوین شده هفته‌ی کتابخوانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه‌ی امام حسین(ع) منظقه «کلاک»، برگزار شده بود، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی در خصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های ویژه کودکان برای مخاطبان سخن گفته شد.

در ادامه فعالیت‌های مختلفی هم‌چون قصه‌گویی با ابزار «قصه یک راه بهتر»، شعرخوانی اشعار«یارمهربان» و «ما گل‌های خندانیم» از «عباس یمینی شریف» شاعر توانای کودکان ، نمایش فیلم «کشاورز و ربات»، بازی و سرگرمی«ذره‌بین» اجرا شد.

گرمسیری افزود بیان اهمیت «کتاب» و «کتاب خوانی» به زبان کودکانه، پایان بخش این برنامه بود.

لازم به توضیح است که  محله کلاک در شمال شرق کرج یکی از خوش آب‌وهوا ترین محله‌های کرج است که متاسفانه با کمبودهای خاصی در حوزه‌های مختلف ازجمله آموزشی، بهداشتی، تفریحی و امنیتی روبرو است بنابراین «پیک امید» کانون البرز در قالب کتابخانه سیار شهری  به این‌گونه مناطق مراجعه کرده و خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را به کودکان و نوجوانان این مناطق ارائه می‌دهد.

گفتنی است برنامه‌های تدوین شده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز در سطح استانی با این فعالیت آغاز شده و تا روز ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ادامه خواهد داشت .

با توجه به مشارکت موسسه مهر گیتی در این فعالیت اجرایی از تلاش‌های این موسسه نیز تشکر به عمل می‌آید.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =