نشست‌ آموزشی «چگونگی تولید کتاب‌های صوتی»  در کانون البرز

هم‌زمان با سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست مجازی آموزشی همکاران کانون البرز با  عنوان «چگونگی تولید قصه‌های صوتی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، واحد آموزش و واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و وجوانان استان البرز در یک همکاری مشترک و به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی دوره آموزشی «چگونگی تولید کتاب‌های صوتی» را برگزار کردند.

مریم کوچکی، کارشناس ادبی استان و مدرس این نشست آموزشی  که به صورت برخط و در قالب وب کنفرانس برگزار شد، در ابتدا تاریخچه‌ی تولید کتاب‌های صوتی در جهان و ایران  را مطرح کرده و در ادامه به مواردی از قبیل این که چه کتاب‌هایی مناسب تولید قصه‌های صوتی هستند و این قصه‌ها مناسب چه گروه سنی خواهند بود و لحن مناسب برای کتاب‌های صوتی،  اشاره کرده  و هم‌چنین در خصوص قانون کپی- رایت و حق انتشار قصه‌های صوتی سخن گفت.

با توجه به تولید کتاب های صوتی توسط همکاران کانون البرز در بخش ویژه‌ای از این نشست، نقاط قوت و ضعف این محتواهای تولید شده بیان و در خصوص چگونگی انجام فرآیند صحیح تولید کتاب صوتی و شرایط لازم و مناسب‌سازی آن‌ها نکاتی مطرح شد.

پاسخ‌گویی به سوالات مربیان، مربیان مسوول و کارشناسان حاضر در برنامه پایان بخش این نشست ویژه بود که روز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ هم‌زمان با سومین روز هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون البرز برگزار برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =