برگزاری جلسه تحلیل و بررسی عملکرد کارگروه فضای مجازی در کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: کیفیت ارایه‌ی برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها طعم شیرین فعالیت‌های هدفمند کانون را بچشند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه کارگروه کانون فضای مجازی در مجتمع استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران گفت: برای پیشرفت در هر زمینه‌ای لازم است فعالیت‌ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد و بهترین نوع نقد این است که هر شخص با «نقد» از خود آغاز کند و دلایل قوت و نقاط قابل بهبود کارش را بشناسد.

معصومه هادی سپس افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف هر شخص یا مجموعه می‌تواند گام مهمی برای بهبود شرایط موجود باشد زیرا مسیر حرکت و تمرکز را پیش روی ما به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل کانون «پیگیری» را عنصر مهم دیگری در راه تحقق برنامه ریزی‌ها دانست که می‌تواند روند رسیدن به مطلوب را سرعت ببخشد.

هادی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نکاتی را برای بهتر شدن شرایط در این حوزه به همکاران یادآور شد که از آن جمله می‌توان به ارتباط مستمر و موثر با خانواده اشاره کرد که مدیرکل کانون در این رابطه گفت: کانون، در هر شرایطی، همواره مورد اعتماد خانواده‌ها بوده و این ظرفیت گرانبها در شرایط ناشی از بیماری کرونا و استفاده‌ی پیوسته‌ی کودکان و نوجوانان از فضای مجازی، می‌تواند به فعالیت آنان جهت بدهد و بار دیگر خانواده‌ها را با این بخش از توانایی‌های کانون آشناتر کند که در این مسیر همکاران نیز باید نسبت به موضوع حساس باشند و آموزش لازم را ببینند.

وی در این بخش از سخنان خود عنوان کرد: کیفیت ارایه‌ی برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها شیرینی فعالیت‌های کانون را بچشند که در این حوزه شناسایی دقیق امکانات و ظرفیت‌ها و بهره گیری مناسب از آنان می‌تواند راهگشا باشد.

تبلیغات موثر و هدفمند، شناسایی فعالان، انتخاب مدرسان دغدغه‌مند و آموزش اصولی و گام به گام کودکان و نوجوانان از دیگر نکاتی بود که هادی جلسه کارگروه کانون فضای مجازی به آن اشاره کرد.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل، محبوبه کلبعلی، معاون فرهنگی کانون جلسه را با ارایه‌ی گزارشی از تحلیل عملکرد استان، که از ستاد ارسال شده بود، آغاز کرد و با بررسی شاخص‌های ارزیابی، توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های انجام شده بیان کرد.

قابل ذکر است در این جلسه همکاران نیز دیدگاه خود را در زمینه‌ی بهبود فعالیت‌ها بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =