معرفی برگزیدگان جشنواره استانی عکس "تصویر آب در دامن زمین "

«جشنواره استانی عکس تصویر آب در دامن زمین » که به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود برگزیدگان خود را شناخت .

 به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد ، جشنواره  «جشنواره استانی عکس تصویر آب در دامن زمین » با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بنا بر اعلام هیات داوارن ۸۲۳  اثر در دو بخش عکس موبایل و دوربین حرفه ای در سه رده سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال به دبیرخانه جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که ۱۰ اثر در بخش کودک و نوجوان ، ۶ اثر نیز در بخش بزرگسالان ، به‌ عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای بزرگسالان "الهام سلیمانی " ،"علی خسروانی زاده  " و "مسعود بهاری " و در بخش عکاسی با موبایل بزرگسالان "باقر گلزاری " ،" مسلم بادام فیروز " و " هادی فرخیانی" به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

"حسین نیک بخت " و " علی افضلی " برگزیدگان بخش نوجوان با دوربین حرفه‌ای و " پارسا نوروزی" ، "مریم براتی " و " میلاد دشتی" برگزیدگان بخش نوجوان با موبایل بودند.

"دنیا نیک بخت "، "طاها حسین پور" و "ایلیا جعفریان " ، " سیاوش مقیمی " و علی مصلح " نیز به ترتیب برگزیدگان  بخش کودک با دوربین حرفه ای و موبایل معرفی شدند.

 داوری این جشنواره را اسحاق آقایی از عکاسان مطرح استانی و کشوری برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =