اجرای پویش «من و دوستانم در کانون زبان ایران» در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و مدیر کانون زبان ایران از اجرای پویش « من و دوستانم در کانون زبان ایران» در استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، پویش « من و دوستانم در کانون زبان ایران» از ۱۰ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن اعلام این خبر، در خصوص هدف از اجرای این پویش گفت: معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کانون زبان ایران، به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین موسسه آموزش زبان‌های خارجی در ایران و غرب آسیا است.
معصومه هادی با اشاره به برگزاری برخط کلاس‌های کانون زبان عنوان کرد: برچیده شدن مرزهای جغرافیایی، که شیوه‌ی تازه‌ای در برگزاری کلاس‌ها ایجاد کرده، بستر مناسبی است تا زبان‌آموزان در هر نقطه از استان بتوانند از کلاس‌های کانون زبان در سطح کودک، نوجوان و بزرگسال در همه‌ی زبان‌ها چون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و... و آزمون‌های آمادگی تافل و... استفاده کنند.
مدیر کانون زبان ایران در استان هم‌چنین در بخشی از سخنان خود بیان کرد: کیفیت آموزش، ماندگاری یادگیری و کتاب‌های استاندارد و مطابق با فرهنگ ایرانی از جمله ویژگی‌های کانون زبان ایران است که آن را در مقایسه با سایر موسسه‌ها متمایز کرده است.
گفتنی است این پویش از ۱۰ تا ۲۵ آذرماه توسط مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری استان در فضای مجازی اجرا می‌شود تا این موسسه و خدمات آن به گروه بیشتری از مردم استان معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =