اولین نشست تبیین و تشریح دستورالعمل عضویت واجرای فعالیت های فرهنگی هنری

سرپرست و مربیان مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در تازه ترین نشست هم اندیشی به تبیین و تشریح دستور العمل عضویت و اجرای فعالیت ها و کارگاه های مراکز فرهنگی هنری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد ،اولین نشست تبیین و تشریح دستورالعمل عضویت و اجرای فعالیت ها و کارگاه های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری با حضور مهدی آرایی سرپرست کانون پرورش فکری ،محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی ،عالیه قوامی معاون مالی اداری و مربیان مسوول برگزار شد.

در این نشست که با محور تبیین و تشریح دستورالعمل عضویت و اجرای فعالیت ها و کارگاه های مراکز فرهنگی هنری و همچنین نحوه ارائه خدمات به گروه های سنی چهارتا شش سال هیجده تا بیست ودوسال باصلاح دید سرپرست استان برگزار شد. ،مربیان مسوول  ضمن شنیدن رویکردهای شیوه نامه جدید توسط مهدی آرایی سرپرست کانون استان به بیان پیشنهاد های خود پرداختند و در مورد سطح بندی مراکز جهت دریافت شهریه درسطح های برخوردار،نیمه برخوردار و کم برخوردارنیز تصمیماتی گرفته شد.

محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی و عالیه قوامی معاون مالی و اداری کانون استان یزد  نیز به بیان نقد و نظر و تحلیل خود پرداختند و ضعف ها و قوت های شیوه نامه جدید را مورد بررسی قرار دادنند.

لازم به ذکر است شیوه نامه جدید در شورای کارشناسی مورد نقد و بررسی  و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفته بوده است.

به گفته ی  سرپرست کانون پرورش فکری در شرایط جدید کانون، فعالیت های مجازی بیشتر از فعالیت های حضوری اهمیت دارند و رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشت و سلامت در فعالیت حضوری مهم تر از همه چیزاست.

سرپرست کانون افزود: شروع فعالیت های ما از پانزدهم  تیرماه  خواهد بود اما ثبت نام ما از اول تیر ماه چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =