کد خبر: 339250
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
پیام تبریک مدیرکل کانون گلستان به مناسبت روز معلم

الهه غیناقی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه،سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم همچنین هفته ی معلم را به جامعه فرهنگی استان بویژه مربیان زحمتکش کانونی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در متن این پیام چنین آمده است: ‍

بزرگترین برنامه پیامبران الهی، دعوت انسان به نور و رستگاری در سایه بندگی خداوند متعال بوده است. بی شک،آموزگاران نیز برای دعوت به خدا و تربیت مردم برای حرکت در مسیر کمال ، شایسته ترین افراد هستند . معلمان و مربیان در مسیر علم آموزی و انسان سازی به تاسی از رفتار و منش پیامبران الهی می سوزند تا جهانی بر مدار ایمان بسازند. این مجاهدت ها در سایه تربیت الهی و آموزه های ایمانی همواره چراغ راه بوده و آزادگی و آرامش را برای انسان به ارمغان آورده است.

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران اسلامی منبعث از تلاش های معلمانی و مربیانی است که شمع وجود گرانقدر خویش را برای تربیت فرزندان ایران زمین نثار می نمایند. نام معلم، ماندگار ترین واژه ای ست که برای همیشه با دیروز و امروز و فردای اهل خرد و اندیشه همراه است. و چه زیبا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)می فرمایند " شما معلمان و مربیان هستید که فردا را می سازید و دانش آموزانی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملتند"

گرامی می داریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری و فرصت را مغتنم شمرده تا گل سپاس را تقدیم به معلمان و مربیانی نماییم که نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر های پاک حک می کنند و ندای فطرت را به گوش همه می رسانند.  اینجانب سپاس خویش را به محضر همه معلمان و مربیان که فرزندان این مرز و بوم وامدارشان هستند ابراز داشته و تلاش های بی شائبه تلاشگران عرصه علم و مجاهدان صحنه عمل را ارج  نهاده و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =