کد خبر: 301664
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
بازدید 990
معلولیت را هدیه‌ای از جانب خداوند می‌دانم

در ششمین روز از هفته‌ی گرامی‌داشت معلولان، مرکز فرهنگی هنری سرکان میزبان مریم صفاری معلول موفق جسمی، حرکتی این شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مریم صفاری معلول جسمی حرکتی شهرستان تویسرکان، در نشست مجازی در فضای واتس‌اپ میهمان مربیان و همکاران کانون استان همدان بود.
صفاری در این نشست، ضمن تبریک این هفته، معلولیت را هدیه‌ای از طرف خداوند برشمرد و گفت: نباید به معلول به چشم یک فرد ناتوان نگاه کرد. وی به معلولیت خود اشاره کرد و افزود: با وجود این‌که به عنوان یک فرد معلول در جامعه زندگی می‌کنم ولی دارای امتیازهای بسیار خوبی در زندگی هستم.
این معلول جسمی،حرکتی با برشمردن توانمندی های خود بیان داشت: هیچ‌گاه معلولیت باعث نشد از تلاش و کوشش برای رسیدن به اهدافم باز بمانم و سعی کردم آن‌ها را دست یافتنی کنم.
‏وی به هنرها و تخصص‌های خود هم‌چون نقاشی، عروسک‌سازی، تدوین و فتوشاپ اشاره کرد و یادآور شد، در اکثر کلاس‌های بهزیستی شهرستان شرکت می‌کنم و در رشته‌های فوق به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ام.
‏صفاری انتظار معلولانی هم‌چون خود را از جامعه، دیده‌شدن و بهادادن به آن‌ها دانست و گفت: امیدوارم که جامعه ما را مانند افراد عادی و سالم بپذیرد.
در پایان مربیان سوال‌های خود را در حوزه های مختلف از وی پرسیدند.
 ‏گفتنی است این دومین نشستی بود که همکاران استان در هفته معلولین، میزبان افراد با نیازهای ویژه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =