پیام تبریک سرپرست کانون فارس به مناسبت هفته‌ی پژوهش

سرپرست اداره کل کانون فارس در پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را به اعضا و مربیان پژوهشگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، در متن پیام سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس آمده است: هفته‌ی پژوهش، فرصت مغتنمی است تا به همه‌ی پژوهشگران، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌ی علم و دانش تبریک بگوییم. بی‌تردید تحقیق و پژوهش این امکان را برای انسان‌ها فراهم می‌کند تا با دنیای اطراف خود تعامل و برای رسیدن به اهداف خود، راه را هموار کنند. یکی از شاخصه‌های مهم هر کشور در رابطه با توسعه، مسأله پژوهش و فناوری است.

پژوهش شرایطی را فراهم می‌کند تا بر اساس آن، شاهد ارتقا و رشد سطح زندگی و پیشرفت شاخص‌های کلان کشور باشیم. رفتن به سوی پژوهش‌های کاربردی همراه با نیازهای جامعه، توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت.

امروزه نقش مهم و بی‌بدیل پژوهش در رشد و توسعه، انکارناپذیر است و این حوزه، بستر مناسبی را فراهم می‌کند تا شاهد ظهور خلاقیت‌ها و استعدادها باشیم و برای رسیدن به آینده‌ای بهتر، نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم و با ارائه راه‌کارهای مناسب، با برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به اهداف، گام برداریم. این‌جانب ضمن تبریک هفته‌ی پژوهش، توفیق روزافزون فعالان و تلاشگران عرصه‌ی علم، ادب و هنر را در راه تحقق اهداف متعالی ایران عزیز و فارس کهن از خداوند بزرگ خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =