اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون استان اردبیل به مناسبت هفته پژوهش

دوازدهمین ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت هفته پژوهش، ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ با شعار «از مساله شناسی تا آینده‌پژوهی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با توجه به فرارسیدن هفته پژوهش و لزوم نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش بالأخص در بین اعضا و مربیان، از روز سه‌شنبه ۲۵ لغایت۳۰ آذرماه، مراکز کانون استان اردبیل مجری ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی به‌صورت حضوری و مجازی خواهد بود.

بر همین اساس، آغاز هفته پژوهش امسال با محوریت شهید دانشمند هسته‌ای، محسن فخری‌زاده خواهد بود و در این خصوص  تهیه بولتن و نشریه الکترونیکی، دل‌نوشته‌های ادبی، تهیه کلیپ، کارت پستال‌سازی باهدف معرفی و شناساندن این شهید والامقام و پژوهشگر به نسل کودک و نوجوان، انجام خواهد شد.

بنابراین کارگروه آموزش پژوهش کانون استان به همراه نهاد اقدام‌پژوهی با بررسی و برگزاری جلسه‌های متعدد مجازی و گفتگو با مربیان مسوول و رابطان پژوهش، فعالیت‌هایی را در این ایام فرخنده تدارک دیده که لزوم استفاده بهینه از فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا، ازجمله اهداف این برنامه‌ها است. 

شایان‌ذکر است، برگزاری کارگاه‌ تقویت مهارت پرسشگری اعضا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری، معرفی مکان‌های تاریخی و گردشگری و مشاهیر علمی کشور، معرفی کتاب‌، بازدیدهای مجازی علمی، آشنایی با مراحل مختلف انجام پژوهش، تهیه کلیپ و محتوای علمی در فضای مجازی، برپایی کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی، بحث آزاد، روخوانی کتاب، معرفی وقایع و ایام، معرفی و تقدیر از پژوهشگران شهرستان و استانی، بازی و سرگرمی‌های سازنده علمی، تهیه نشریه الکترونیکی، اجرای مسابقه، کاردستی‌های سازنده، نمایشگاه کتاب، پخش فیلم، تهیه بروشور و پوستر علمی و ... طبق جدول پیش‌بینی مراکز کانون استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =