کد خبر: 301790
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
بازدید 66
دیگه چه خبر؟

برنامه «دیگه چه خبر؟» از ویژه برنامه های کانون استان در هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، برنامه «دیگه چه خبر؟» از ویژه برنامه های کانون استان در هفته پژوهش برگزار شد.

این ویژه برنامه که با شعار «دانایی، توانایی ست» در روز دوشنبه۲۴  آذر ماه ساعت ۱۲ تا ۱۴برگزار گردید. با اجرای برنامه توسط اعضای مختلف کودک و نوجوان دختر و پسر از مراکز مختلف استان همراه بود. به این صورت که هر کدام از اعضا در مورد مسئله ای که از قبل مطالعه و تحقیق کرده بودند به ارائه گزارش و بیان اندوخته های علمی خود می‌پرداختند.

این برنامه با چیدمان و موضوعات متنوعی همراه بود که سلایق علمی مختلف اعضا را نشان می‌داد. اعضای مختلف در این برنامه از چگونگی بوجود آمدن فصل ها، کاشت و نگهداری گیاه لوبیا، فضا/ نجوم، محیط زیست، نجوم/شب ها، جانوران، تشکیل باران، دنیای شگفت انگیز فیل ها، کوه و کوهستان، باران، تهیه کمپوست و فواید استفاده از کمپوست، فشار خون، سازگاری موجودات با محیط برای دوستان خود صحبت کردند .

شایان ذکر است این برنامه به خاطر شرایط شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار گردید و مجری و هدایت گر گفتگو در این برنامه لیلا منصوری نژاد مربی فرهنگی مرکز شماره دو بوشهر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =