تجزیه و تحلیل آثارهنری، در هشتمین جلسه مجازی انجمن عکاسی

هشتمین جلسه مجازی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تجزیه و تحلیل آثار اعضا به کارخود پایان‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این جلسه در ادامه برگزاری سلسله‌ نشست‌های مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون استان گیلان و با حضور علی خوش‌جام، عکاس، طراح گرافیک و عضو انجمن عکاسان ایران برگزارشد.

تجزیه و تحلیل آثار اعضای انجمن عکاسی و بررسی دقیق و موشکافانه عکس‌ها، محور این نشست مجازی به‌شمارمی‌رفت که با ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب جهت ارتقای سطح کیفی آثار همراه‌شد.

میهمان این انجمن مجازی در این میان به تبیین اهمیت کنکاش در عکس‌ها پرداخت و با مهم‌برشمردن آگاهی از ویژگی‌ تصویر گفت: شناخت شاخصه‌ی‌ آثار، نقش مهمی در خلق یک اثر  خلاقانه و درک مناسب مخاطب از یک اثر هنری ایفامی‌کند.

این عکاس و عضو انجمن عکاسان ایران هم‌چنین، از نقش عناصر بصری برای اعضا صحبت‌کرد و هم‌خوانی جلوه‌های دیداری و رعایت اصول عکاسی را دارای اهمیت ویژه‌خواند.

برپایه این گزارش، اشتراک‌گذاری آثار از سوی حاضران و نقد و بررسی عکس‌ها از سوی میهمان برنامه، بخش پایانی هشتمین نشست مجازی اعضای انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =