کد خبر: 301877
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
بازدید 222
اعضای کانون استان بوشهر یک ساعت محیط بان بودند

انجمن محیط زیست  استان به مناسبت هفته پژوهش با موضوع «یک ساعت با محیط بان» تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  انجمن محیط زیست  استان به مناسبت هفته پژوهش تشکیل جلسه داد. این نشست با موضوع «یک ساعت با محیط بان» بود که با همکاری اداره کل محیط زیست استان بوشهر برگزار گردید.

انجمن محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف ایجاد بسترهای لازم برای علاقمند نمودن به فعالیت های پژوهشی در حوزه محیط زیست ،نهادینه نمودن احساس مسئولیت و عشق به طبیعت در بین کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی یک ساعت با محیط بان را بمنظور  آگاهی بخشی نسبت به مسائل و چالش های زیست محیطی، شرح وظائف محیط بانان و مفاهیم محیط زیستی با زبان ساده و قابل درک بصورت مصور را با حضور مدیر آموزش اداره کل محیط زیست حیدر فقیه برگزار نمود.

حیدر فقیه در این نشست ضمن گرامی داشت هفته پژوهش اهمیت این حوزه را در محیط زیست یادآور شد و افزود: هر شهروند می تواند یک محیط بان باشد اما برای دستیابی به این امر آموزش و پژوهش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رییس آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه به نقش محیط بانان و وظایف آنها در حفاظت محیط زیست پرداخت و درباره‌ی شیوه‌های  کاربردی و حفاظتی آنان صحبت کرد و اعضای حاضر در این جلسه با شغل محیط بان و دشواری های کار او و همچنین اهمیتی که این شغل در حفظ محیط‌زیست دارد آشنا شدند.

مجری این نشست ملیحه کرمی  مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره ۲ بوشهر و رابط انجمن محیط زیست بود.

لازم به ذکر است که این نشست به عنوان سومین نشست انجمن محیط زیست استان بوشهر  در روز سه شنبه  مورخ ۲۵آذر ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =