اوسنه زمستان در خراسان شمالی

درآستانه آخرین یلدای دهه نود کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه های ویژه ای برای این سنت قدیمی تدارک دیده است که  اوسنه زمستان نامگذاری شده.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برگزار می کند،فرهاد آقا بیگی گفت: درآستانه آخرین یلدای دهه نود کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های ویژه ای برای این سنت قدیمی تدارک دیده است که  اوسنه زمستان نامگذاری شده.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برگزاری نخستین پویش استانی قصه گویی و استقبال بیش از 1200قصه گو ازین پویش گفت: برگزای اختتامیه این پویش اصلی ترین برنامه ایام یلدای امسال است که قرار است اولین روز زمستان با برنامه های متعدد و متنوع برگزار شود، هرچند با شرایط شیوع بیماری کرونا امکان میزبانی از عاقه مندان این پویش وجود ندارم تلاش داریم با استفاده از بسترهای مجازی و شبکه های اجتماعی کانون تمام علاقه مندان این پویش که دراین پنج ماه کنار ما بودند را میزبانی کنیم.

آقابیگی تولید محتوای فرهنگی،ادبی هنری را از دیگر برنامه ها عنوان کر و افزود: همکاران بنده همراه اعضای فعال کانون آثار متناسب خود با این ایام را که با نهایت ذوق و خلاقیت و با تکیه بر آداب و رسوم این منطقه است با هشتک اوسنه زمستان در فضای مجازی به اشتراک میگذارند ضمن اینکه پیج رسمی انجمن قصه گویی کانون استان در اینستاگرام نیز بصورت مداورم آثار یلدایی اعضا و مربیان را نشر میدهد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مهرواره استانی شکوفه های برفی که رنگ و طعم یلدایی دارد نیز برندگان خود را در این ایام خواهد شناخت،ضمن اینکه این مجموعه مشارکت کننده جشنواره خلاقانه نمایش کودک و نوجوان دستالوگ خواهد بود که درفضای کجازی آغاز شده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =