کانون زبان ایران یک محرک علمی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌هاست

معصومه هادی: کانون زبان ایران به عنوان یک محرک علمی و فرهنگی ظرفیت ارزشمندی است که در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان و تسهیل تعاملات اجتماعی آنان و آموزش زبان‌های خارجی تلاش می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی حضوری- مجازی همکاران استان با موضوع ظرفیت‌های کانون زبان ایران برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این رابطه گفت: کانون زبان ایران به عنوان یک محرک علمی و فرهنگی ظرفیت ارزشمندی است که در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان و تسهیل تعاملات اجتماعی آنان و آموزش زبان‌های خارجی تلاش می‌کند.

معصومه هادی در ادامه افزود: یادگیری زبان‌های خارجی از جمله ضروریات زندگی امروز است و تعامل موثر در عرصه‌ی بین‌المللی و استفاده از یافته‌های نوین جهانی در گرو فهمیدن سایر زبان‌های دنیاست، بنابراین معرفی ظرفیت کانون زبان ایران برای توسعه‌ی مهارت‌های علمی و اجتماعی اعضا و خانواده‌ها موثر است.

مدیرکل کانون استان هم‌چنین عنوان کرد: در این موسسه، با سابقه‌ای ۹۰ ساله و مطابق با استانداردهای علمی، یادگیری به صورت واقعی اتفاق می‌افتد و زبان‌آموزان این موسسه توانایی بالایی در دانستن و کاربرد زبان‌های خارجی دارند.

هادی سپس گفت: در این روزها روند عادی زندگی انسان‌ها دست‌خوش تغییراتی شده و البته آسیب‌های فراوانی در همه‌ی زمینه‌ها به مردم دنیا وارد شده که مجموعه‌ی کانون هم از این آسیب برکنار نمانده است و ما، به عنوان عضوی از این مجموعه، وظیفه داریم برای کاهش این آسیب‌ها تلاش کنیم.

وی در اشاره به یکی از این حوزه‌ها از کانون زبان ایران نام برد و با بیان این نکته که مسئولان تلاش‌های گسترده‌ای برای تطبیق با شرایط جدید انجام دادند، از فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب برای این کار خبرداد و گفت: همه‌ی ما علاوه بر استفاده از این امکانات وظیفه داریم این ظرفیت تازه را به گروه بیشتری از علاقه‌مندان معرفی کنیم تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

هادی هم‌چنین با اشاره به تجربه‌های خوبی که در رهگذر برگزاری کلاس‌های مجازی کانون حاصل شده گفت: در ابتدای راه و با وجود مشکلات گوناگون سخت‌افزاری و نرم‌افزاری راهی را آغاز کردیم که استفاده از تجربه‌های آن می‌تواند در ادامه‌ی مسیر به ما کمک کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها امروز، بیشتر از هر زمان دیگری، به حضور ما در کنار خود نیاز دارند و این می‌تواند فصل نوینی به کتاب پربار فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هم‌چنین کانون زبان ایران بیفزاید و تحول بزرگی در خانواده‌ها ایجاد کند.

در این سمینار هم‌چنین مسئول شعبه‌ی کانون زبان زاهدان روند ثبت نام کانون زبان در سایت ili.ir، شیوه‌ی برگزاری کلاس‌ها، شهریه، پایان کلاس‌ها و متقاضیان زبان‌های غیر انگلیسی را برای همکاران تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =