فرشتگان زمینی تجلیل‌شدند

مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری استان گیلان با حضور در بخش خون بیمارستان هفده شهریور شهر رشت، با اهدای لوح سپاس و هدیه، از پرستاران این مجموعه‌ی درمانی قدردانی‌کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این گام فرهنگی هم‌زمان با میلاد با سعادت بانوی کبیر کربلا، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار برداشته‌شد و طی آن از سپیدپوشان عرصه‌ی سلامت بخش خون بیمارستان هفده شهریور شهرستان رشت قدردانی‌بعمل‌آمد.

مدیرکل کانون استان گیلان در این دیدار که با همراهی جمعی از همکاران ستادی این مجموعه فرهنگی صورت‌گرفت، به تلاش‌های ارزش‌مند کادر درمانی، به ویژه پرستاران سلامت ایران اسلامی اشاره و دلسوزی، روحیه‌اخلاق‌مدارانه، دگرخواهی و نوع‌دوستی بی‌منت آنان را دلیل توجه ویژه دین مبین اسلام به آنان دانست.

اسفندیارضیائی هم‌چنین از نقش بی‌بدیل پرستاران در صیانت از سلامت افراد جامعه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا سخن‌گفت و نام‌گذاری سالروز میلاد حضرت‌زینب(س) به‌عنوان روز پرستار را بهانه‌ای برای ثبت‌ و ماندگارسازی فضلیت‌های خدمت مقدس پرستاری عنوان‌کرد.

پایان بخش این دیدار نیز اهدای لوح سپاس و هدیه به این فرشتگان زمینی بود و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای جهادگران عرصه‌ی سلامت که اندوه بیماران را با لبخند شادمانی در تصویری ماندگار به یادگار گذاشتند، گفت: شما پرستاران، سرمایه‌های ارزش‌مند ایران اسلامی محسوب‌می‌شوید و قدردان تلاش‌های همیشگی‌تان هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =