مربی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی برگزیده مهرواره «قصه‌های ماندگار» شد

مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی عنوان برتر مهرواره مجازی «قصه‌های ماندگار» را در بخش مربیان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان‌غربی،‌ فراخوان مهرواره‌ی «قصه‌های ماندگار» هم‌زمان با بیست و هشتمین هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی از سوی کانون پرورش فکری فارس در بخش‌های مربیان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها منتشر شد.

قصه گویان با انتخاب قصه‌هایی از متون کهن و با ارسال فیلم کوتاه از روایت قصه (حداکثر ۱۰ دقیقه) تا ۲۰ اذر ۱۳۹۹ فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه این مهرواره ارسال کنند.

در اختتامیه‌ی این مهرواره که هم‌زمان با شب یلدا و به صورت مجازی برگزار شد ۱۲ برگزیده در بخش‌های نوجوانان، مربیان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها معرفی شدند.

بر این اساس، خدیجه وجدانی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری خوی حائز عنوان برتر این مهرواره در بخش مربیان شد.

سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در  این مراسم بر اهمیت و نقش قصه و قصه‌گویی در زندگی کودکان تأکید کرد و گفت: قصه، یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزش است که می‌توان مفاهیم را در قالب آن به مخاطب کودک و نوجوان منتقل کرد. قصه‌گویی سنتی دیرینه است که با بهره‌گیری از آن، می‌توان آداب و رسوم و سنت‌ها را ترویج کرد و با استفاده از قصه‌های کهن و به ویژه استفاده از کتاب روح‌بخش قرآن، به آموزش تعالیم و آموزه‌ها، فرهنگ و هنر و مهارت‌های زندگی اقدام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =