عضو کانون استان کرمانشاه برگزیده مسابقه کشوری پویش کتاب‌خوانی شد

سه عضو کانون استان به مرحله نهایی پویش کتاب‌خوانی «نامه به یک نویسنده» راه پیدا کردند که در مرحله پایانی، «هلیا کرمی»، عضو مرکز کانون شهرستان سرپل‌ذهاب، استان کرمانشاه در جمع برگزیدگان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سه عضو کانون استان به مرحله نهایی پویش کتاب‌خوانی «نامه به یک نویسنده» راه پیدا کردند که در مرحله پایانی، «هلیا کرمی»، عضو مرکز کانون شهرستان سرپل‌ذهاب، استان کرمانشاه در جمع برگزیدگان معرفی شد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک پویش «نامه به نویسنده» را برگزار کرد.

فتاحی همچنین گفت: بنا به گفته برگزارکنندگان این رویداد ملی، هدف این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی در جهت ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌هایی است که خوانده‌اند و همچنین، فرصتی برای بیشتر بین کودکان و نوجوانان و نویسندگان اعلام شد.  

 او افزود: فراخوان این مسابقه با استقبال خوبی از سوی اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همراه شد و اعضای کانون در آن شرکت کردند.

 مدیرکل کانون استان از راه‌یابی ۳ نفر از اعضای شرکت‌کننده کانون استان کرمانشاه در این مسابقه خبر داد و افزود: «گلشیفته اردشیری» و «هلیا غلامی»، از اعضای مرکز کانون پرورش فکری شهرستان گیلان‌غرب و «هلیا کرمی»، عضو مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سرپل‌ذهاب، به مرحله نهایی مسابقه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه پیدا کرده بودند که در مرحله پایانی، هلیا کرمی از مرکز سرپل‌ذهاب، به عنوان یکی از برگزیدگان نهایی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =