آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل زمستان در کانون سمنان

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و برخط استانی هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل زمستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از هفتم تا هفدهم دی ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت kpf.ir از خدمات کانون استفاده کنند.

خدابخشی با اشاره به فعالیت‌ سامانه‌ی مجازی کانون در دوره‌های بدون محدودیت زمانی، دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) کشوری و دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) استانی، برگزاری ۴۹ کارگاه تخصصی از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان در فصل پاییز را موفق، ارزیابی و اظهار کرد: در فصل زمستان نیز با توجه به استقبال اعضا و والدین و علاقه‌ی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، بیش از ۸۰ عنوان کارگاه برخط پیشنهاد شده که فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است تا با شناخت علایق خود از حوزه‌های مختلف، تمرینی برای آینده داشته باشند و بتوانند دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی www.kpf.ir، پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ی دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) استانی در کارگاه‌های نقاشی کودک، نقاشی نوجوان، خوش‌نویسی(تحریر و قلم)، سفال‌گری، عکاسی مقدماتی و پیشرفته، داستان‌نویسی، شعرسرایی، نوشتن خلاق، خوانش متون ادبی، نمایش‌نامه‌نویسی، قصه‌گویی و نمایش خلاق، طراحی، کاردستی خلاق، اوریگامی، مهارت‌های هشتگانه‌ی مثبت‌اندیشی، شاهنامه‌خوانی، سعدی‌خوانی، عروسک‌های پارچه‌ای، تصویرسازی مقدماتی و پیشرفته، کارگاه خلاقیت، کاریکاتور و...، نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

خدابخشی در پایان تصریح کرد: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه(۱۲ سال به بالا) و «نوجوان»(۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

گفتنی است؛ سامانه‌ی کانون مجازی، محل ارتباط کانون با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی هستند و تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... در آن قابل ارائه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =