درخشش اعضای کانون در مسابقه‌ تصویرگری شاهنامه و کودک

آثار تصویرگری اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین همایش بین‌المللی شاهنامه و کودک، برگزیده و شایسته‌ تقدیر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه‌ با محوریت تصویرگری داستان‌های شاهنامه از سوی بنیاد فردوسی شاخه توس برگزار شد.
بر اساس فراخوان این رویداد هنری علاقه‌مندان باید آثار خود را با موضوع‌های «پادشاهی همای چهرزاد»، «سفرهای اسکندر»، «کرم هفتواد»، «پادشاهی بهرام‌گور»، «پادشاهی انوشیروان»، «داستان طلخند و گو»، «داستان‌های بوذرجمهر»، «پادشاهی خسروپرویز» و «بهرام چوبین و خاقان چین» به دبیرخانه ارسال می‌کردند.
بر همین اساس پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه اثر «ستایش رحیمی» عضو مرکز شماره ۲ کانون سمیرم و «نگین تاجیک» از مرکز کهریزسنگ هر دو در استان اصفهان، «ازل دبیریان» از کانون خوی در استان آذربایجان غربی و «مهدیس عزیزی» از مرکز علویجه کانون استان اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.
هم‌چنین آثار ۲۰ عضو دیگر مراکز کانون از شهرهای مختلف نیز در دومین همایش بین‌المللی شاهنامه و کودک که با محوریت تصویرگری داستان‌های شاهنامه برگزار شد، شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند که اسامی آن‌ها در پیوست این خبر آمده است.
یادآوری می‌شود آیین پایانی این رویداد هنری روز ۲۸ آذر با سخنرانی علیرضا قیامتی عضو کارگروه دانش و پژوهش بنیاد فردوسی مشهد و کانون شاهنامه فردوسی توس و انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری در فضای مجازی برگزار شد.

اسامی اعضای برگزیده و شایسته تقدیر  مسابقه‌ی تصویرگری کودک و شاهنامه

«مهدیس عزیزی» از مرکز علویجه کانون استان اصفهان
«ازل دبیریان» از کانون خوی در استان آذربایجان غربی
«ستایش رحیمی» عضو مرکز شماره ۲ کانون سمیرم در استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =