کد خبر: 302210
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
بازدید 322
درخشش اعضای کانون سمنان در مسابقه‌ی تصویرگری

آثار تصویرگری چهار عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دومین همایش بین‌المللی «شاهنامه و کودک»، شایسته‌ی‌ تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دومین همایش بین‌المللی «شاهنامه و کودک» با محوریت تصویرگری داستان‌های شاهنامه از سوی بنیاد فردوسی شاخه توس برگزار شد.

بر اساس فراخوان این رویداد هنری علاقه‌مندان بایست آثار خود را با موضوع‌های «پادشاهی همای چهرزاد»، «سفرهای اسکندر»، «کرم هفتواد»، «پادشاهی بهرام‌گور»، «پادشاهی انوشیروان»، «داستان طلخند و گو»، «داستان‌های بوذرجمهر»، «پادشاهی خسروپرویز» و «بهرام چوبین و خاقان چین» به دبیرخانه ارسال می‌کردند.

امیرحسین رستمیان

پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، چهار اثر به‌عنوان برگزیده و آثار ۲۰ عضو دیگر مراکز فرهنگی‌هنری کانون از شهرهای مختلف در دومین همایش بین‌المللی «شاهنامه و کودک»، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد که اسامی امیرحسین رستمیان، شهرو ریاضی و سوگند کاظمی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان به مربی‌گری مژگان سیدمفید و زهرا پریمی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان به مربی‌گری الهام عباسی عنوان شده است.

شهرو ریاضی

آیین پایانی این رویداد هنری نیز روز ۲۸ آذر با سخنرانی علیرضا قیامتی عضو کارگروه دانش و پژوهش بنیاد فردوسی مشهد و کانون شاهنامه فردوسی توس و انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری در فضای مجازی برگزار شد.

زهرا پریمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =