کد خبر: 302265
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
بازدید 629
 ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین فصل زمستان کانون کرمان آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۱۴ تا ۲۰ دی انجام می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی آنلاین را برای مخاطبان نوباوه(۴+)، نوخوان(۷+)، نونهال(۹+)، نونگاه(۱۲+)، نوجوان(۱۵+) و بالای ۱۷ سال در فصل زمستان ۹۹ راه‌اندازی کرده است.

بنابر این خبر، علاقه‌مندان این کارگاه‌های مجازی و آنلاین می‌توانند از تاریخ ۱۴ تا ۲۰دی ۹۹ به سایت www.kpf.ir  مراجعه کنند و بعد از پر کردن فرم عضویت رایگان و دریافت شماره عضویت، در قسمت آموزش‌های مجازی با انتخاب دورهای برخط استانی و استان کرمان همه کارگاه‌های تعریف شده استان را مشاهده و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

این در حالی است که، کانون پرورش فکری استان کرمان برای فصل زمستان علاقه‌مندان در بخش ادبی کارگاه‌های پرورش خلاقیت، شعرسرایی، داستان‌نویسی و خوانش متون ادبی و در بخش هنری کارگاه‌های پویانمایی، تصویرسازی، سفال‌گری، عکاسی، طراحی، نقاشی، هنرآوایی «سرود و نمایش؛ سلفژ» و صنایع دستی را تدارک دیده است.

همچنین کارگاه‌های هنر قصه‌گویی، صنایع دستی، کاردستی «مرواریدبافی، اوریگامی، ملیله کاغذی، پته‌دوزی، عروسک‌بافی»، گام به گام تا اندیشه، حال خوش زندگی، فلسفه برای کودک، بازی‌های خلاق، نجوم و فعالیت‌های علمی کارگاه‌های برخط بخش فرهنگی کانون کرمان در این فصل هستند.

یادآور می‌شود کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از طریق درگاه www.kpf.ir  به صورت آنلاین و با ارتباط تصویری مربی و مخاطب برگزار می‌شود و بعد از فصل تابستان و پاییز سومین دوره این کارگاه‌ها در فصل زمستان راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =