ویژه برنامه مجازی برخط "دوستی های بی پایان" همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدیش ویژه برنامه مجازی دوستی های بی پایان به صورت زنده از گلزاری شهدای کرمان و اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، صبح روز جمعه ١٢دی ١٣٩٩ کانون استان اصفهان با همکاری مجموعه فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و کرمان ویژه برنامه مجازی سالروز شهادت سردار دلها را به صورت مستقیم از گلزار شهدای اصفهان (مزار شهید احمد کاظمی) و گلزار شهدای کرمان (مزار شهید قاسم سلیمانی) برگزار کرد.

در این ویژه برنامه، ریحانه جدیدی عضو کانون پرورش فکری مرکز ملک شهر با دکلمه خوانی به توصیف شخصیت برجسته شهید سلیمانی پرداخت و گروه تواشیح سپاه استان اصفهان با اشعاری زینت بخش این محفل نورانی بودند.

در ادامه این برنامه سردار اصغر عرب پور جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی سید الشهدای (ع) استان اصفهان و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بررسی ابعاد شخصیت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: خدمت به وطن، دین و مردم از ایشان شخصیتی دوست داشتنی و لایق شهادت پرورانده بود در حالی که شاخصه های سردار دلها آنقدر وسیع و جذاب است که نه در ایران بلکه دوستداران ایشان در دنیا را مجذوب و شیفته خود و الگویی برای خدمت، مقاومت،ایثار و محبت از ایشان ترسیم کرده است.خیلی از ما او را نمی شناختیم و نمی‌شناسیم، لذا باید ایام شهادتش را برای معرفی این سردار پرافتخار به همگان قدر بدانیم.

همچنین انیس تاهو عضو کانون مرکز ملک شهر وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی را در راستای تجدید میثاق و پاسداشت یک عمر تلاش و مجاهدت های سردار دلها قرائت کرد. در پایان این مراسم مسابقه پیامکی با موضوع حرف دل هر ایرانی به سردار دلها برگزار و با اهدای جوایز فرهنگی از برگزیدگان تقدیر شد.

شایان ذکر است، بطول خدادادیان مربی هنری مرکز کانون زیار با ترسیم تصاویری از سردارسلیمانی، سردارکاظمی و سردارابومهدی المهندس، نماد اتحاد دوملت ایران و عراق را به زیباترین شکل به نمایش گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =