چهارمین مهرواره استانی "نماز ستون دین" برگزیدگان خود را معرفی کرد

چهارمین مهرواره استانی "نماز ستون دین" با اجرای مراسمی ویژه همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزیدگان خود را معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مسئول بسیج خواهران سپاه عاشورا به همراه جمعی از نمایندگان ادارات سازمانها استان‌ها حضور داشتند برگزیدگان چهارمین مهرواره استان "نماز ستون دین" معرفی و نمایشگاه آثار منتخب و برگزیده این مهرواره افتتاح شد.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مراسم مهرواره استانی "نماز ستون دین" را یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون در راستای توسعه فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان و عنوان کرد و در عین حال افزود: برای چهارمین دوره این مهرواره بیش از ۴۸۲ اثر در قالب شعر و داستان، نشریه کاغذی، نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، کاردستی، سرود و تحقیق و پژوهش توسط کودکان و نوجوانان استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری برگزیدگان آن معرفی شدند.

وی در عین حال تصریح کرد علاوه بر این آثار و فعالیت‌های برنامه‌های مجازی در همین راستا در قالب کارگاه‌های هنری، معرفی فرهنگ‌نامه نماز، آموزش احکام و نمایش خلاق در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به اجرا درآمده است.

در این مراسم که روز یکشنبه ۱۳ دی‌ماه در مجتمع کانون برگزار شد اسدالله ضیائی رئیس ستاد اقامه نماز استان و حجت الاسلام برگی رئیس شورای هماهنگی سخنرانی کردند و خانم دکتر صادق زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به همراه خانم کیانی مسئول بسیج خواهران سپاه عاشورا نمایشگاه ویژه‌ای مهر را افتتاح کردند. گفتنی است که مربیان کانون استان به صورت مجازی و از طریق اسکای روم در این مراسم حضور داشتند.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا مشاهده نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =