کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان "امر تربیت" را به نحو احسن انجام می‌دهد

اسدالله ضیائی رئیس ستاد اقامه نماز استان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را موثرترین مکان برای انتقال مفاهیم تربیتی دانست

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این آیین که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مسئول بسیج خواهران سپاه عاشورا حضور داشتند، اسدالله ضیائی رئیس ستاد اقامه نماز استان ایجاد شاکله فکری متربی را لازمه کار مربیان و اولیا تربیتی دانست و تصریح کرد اعتقاد به امر نماز باید درونی باشد و تحقق این هدف مهم در ذهن و زبان کودکان و نوجوانان مهمترین وظیفه مربی است.

وی با اشاره به این که تعلیم و تربیت باید در کنار هم و به صورت توأمان صورت گیرد افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موضوع مهم تربیت را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و مربیان کانون به جهت توانمندی و تخصص فعالیت‌های تاثیرگذاری برای مخاطبان خود اجرا می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی با تقدیر از برگزاری مهرواره نماز ستون دین در چهار سال گذشته، اظهار امیدواری کرد: این مهرواره که موجب توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در بین کودکان و نو جوانان است تداوم داشته باشد.

ضیائی در آغاز سخنان خود یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و این شهید والامقام را اسوه ایمان، صداقت و اخلاص دانست.

آیین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به اختتامیه چهارمین مهرواره نماز شنبه ۱۳ دی ماه در مجتمع کانون تبریز برگزار شد و مربیان کانون استان به صورت مجازی و از طریق اسکای روم در این مراسم حضور داشتند.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا مشاهده نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =