فعالیت‌های کانون استان اردبیل در فصل زمستان متمرکز در بستر مجازی و برخط

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از تداوم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در مراکز فرهنگی هنری خبر داده و گفت: در فصل زمستان سال جاری عمده فعالیت‌های این نهاد فرهنگی در بستر مجازی و برخط متمرکز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه ثبت‌نام کارگاه‌های فصل زمستان تا ۱۸ دی‌ماه سال جاری تمدیدشده است، افزود: راه‌اندازی کانون مجازی و توسعه فعالیت‌ها در این بستر درواقع گام مهمی در راستای حفظ ارتباط با اعضا و ارایه‌ی خدمات در قالب کارگاه‌ها و آموزش‌های تعریف‌شده و موجود در سایت ardabil.kpf.ir است.

احدزاده اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن بازنگری در گروه‌های مختلف سنی کودک‌ونوجوان، در ارتباط با بروز رسانی فعالیت‌هایش نیز اقدام بزرگی انجام داده و تعداد آن‌ها را از ۴۴ عنوان به ۶۲ فعالیت در زمینه‌های مختلف عمومی و اختصاصی رسانده که درواقع پاسخی به نیازهای مربوط در حوزه‌های کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: بازه زمانی ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کشوری و استانی از دهم تا هفدهم دی‌ماه برنامه‌ریزی‌شده و کارگاه‌های آنلاین استانی در رشته‌های مختلف نجوم، سرودوصداسازی، فن‌بیان‌وسخنوری، کاغذوتا، کاردستی، شعروقصه، نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، چرم‌دوزی، حال خوش زندگی(جرات‌مندی- امیدواری)، بازیگری، پویانمایی، حافظ‌خوانی، داستان‌نویسی، نوشتن خلاق و شعرسرایی و... دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =