فراخوان پنجمین مهرواره فصلی عکس منتشر شد

انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان شرکت در پنجمین مهرواره فصلی عکس ویژه زمستان ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره با موضوع‌های «مادر» و «زمستان» با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ثبت عکس‌های خود از شعرهای «ای مادر عزیز که جانم فدای تو...» و «همراه درخت/ به خواب می‌روم/ به هوای برگ نو/ در برف زمستان...» الهام بگیرند.
پنجمین مهرواره فصلی عکس ویژه‌ی عکاسان نوجوان (۱۲ و ۱۵ سال به بالا)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و عکاسان بزرگ‌سال ویژه مربیان و کارشناسان کانون در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
بر اساس فراخوان پنجمین مهرواره فصلی عکس کانون هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ قطعه عکس را تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ به دبیرخانه‌های استانی این رویداد ارسال کند.
بر همین اساس نتایج داوری در مرحله استانی ۲۰ اسفند اعلام می‌شود و برگزیدگان کشوری ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.
در همین حال پس از داوری آثار در هر بخش ۳ نفر (۱۲ نفر) بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیده و ۵ نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.
انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ی نوجوانان عکاس نسبت به خود، اعضای خانواده و دنیای اطراف» عنوان کرده است.
یادآوری می‌شود نمایشگاهی از آثار برتر در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در پنجمین مهرواره عکس کانون می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnwes.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸، ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ داخلی ۱۱۷ تماس بگیرند.

فراخوان پنجمین مهرواره فصلی عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =