کارگاه‌های مجازی ویژه فصل‌ زمستان کانون گیلان

کارگاه‌های تخصصی برخط ویژه‌ فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، از امروز آغازشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این درحالی است که استقبال مخاطبان از آموزش‌های برخط با افزایش عناوین کارگاه‌های مجازی این مجموعه‌ی فرهنگی از ۱۹به ۲۵ کارگاه ‌همراه‌شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون استان گیلان به نشانی  gilan.kpf.ir  از آموزش‌های هدف‌مند و خلاقانه مدرسان این کارگاه‌ها بهره‌مندشوند.

برهمین اساس، آموزش «قصه‌گویی و اجرا»، «نوشتن خلاق»، «خوش‌نویسی تحریری و نقاشی خلاق» و هم‌چنین، «نقاشی(مقدماتی و تکمیلی)»، «نجوم»، «رباتیک»، «ستاره‌شناسی مقدماتی» و «خط تحریری»، از جمله ۲۵ کارگاه تخصصی برخط کانون گیلان است که به ترتیب با حضور الهام‌کمال‌پور، طاهره نژادغلامی، فریبرز امیرشریفی،  هلاله حسن‌زاده، فاطمه پورعلی، یاسمن ابوطالبی، داوود همتی و مژگان سیفعلی‌نژاد برپاخواهدشد.

«سرود(مقدماتی و تکمیلی)»، «کاردستی»، «خوانش متون کهن»، عکاسی (مقدماتی و تکمیلی)، «آموزش مبانی قصه»، «نقاشی کودک» و کلاژ(تکه‌چسبانی)،  نیز دیگرکارگاهایی است که با حضور منیژه واحد قازیانی، هنگامه ناصحی، نوریه کریمی، سیده مریم حسینی، ابریشم فیروزوند، سمیه بابازاده و سحرترابی پذیرای مخاطبان خواهدبود.

هدایت کارگاه «شعر سرایی»، «نوشتن خلاق»، «آموزش داستان نویسی(نوجوان)» و «نمایش»را رقیه‌آزادنیا، لیلاخلقت‌پرور، پروانه عاشری و منیژه واحد قازیانی برعهده‌خواهندداشت و کارگاه‌های «آموزش نقاشی (کودک)» و «طراحی (نوجوان)» نیز با حضور لیلا میرکشوری به‌پیش‌خواهدرفت.

شایان‌ذکر است، این کارگاه‌ها متنوع و مناسب برای تمامی گروه‌های سنی مخاطب کانون، سومین فصل برگزاری خود را با استفاده از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره تجربه‌می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =