کد خبر: 302549
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
بازدید 104
نشست فصلی مربیان ادبی کانون سمنان

نخستین‌وبینار تخصصی و سومین‌نشست فصلی مربیان کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین‌وبینار تخصصی و سومین‌نشست فصلی مربیان کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همت مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی، یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان ادبی و انفورماتیک استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

خدابخشی در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از هم‌کاری‌ و هم‌راهی صورت‌گرفته در مجموعه‌ی معاونت فرهنگی کانون سمنان در ایام شیوع بیماری کرونا و اجرای فعالیت‌های باکیفیت و پرمحتوا در فضای مجازی از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی استان، اظهار داشت: این مؤفقیت بدون شک با یاری و هم‌دلی مربیان ادبی استان امکان‌پذیر شده و امید است تا پایان سال جاری از تلاش تمامی مربیان این‌حوزه تجلیل شود.

معاون فرهنگی کانون استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش مربیان ادبی در برگزاری دوره‌های تخصصی و ابراز خرسندی از استقبال و حضور ۱۵۵ مخاطب کودک و نوجوان در ۱۳ کارگاه ادبی بر نظارت کارشناس ادبی و مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری و هم‌چنین جذابیت‌بخشی به کارگاه‌ها و تولید محتوای مناسب برای فراگیران با هدف پایدارسازی آن‌ها تأکید کرد.

معدنی در ادامه با بیان این‌که استمرار حضور عضو در مراحل مختلف کارگاهی منجر به تربیت و شکوفایی استعداد ادبی می‌شود، پیشنهاد داد تا مربیان ادبی در صورت تمایل در مازاد ساعت خود به اجرای فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.

گفتنی است؛ آموزش شیوه‌های استفاده از امکانات اسکای‌روم در سایت kpf برای برگزاری کارگاه‌هایی کامل‌تر  و بهینه‌تر، بررسی طرح درس‌های زمستان، بررسی عملکرد آماری فعالیت‌های ادبی استان در فصل پاییز، پرسش و پاسخ مربیان با کارشناسان، تجلیل مدیرکل کانون استان از نسیبه یعقوبی مربی مرکز آفرینش‌های ادبی به‌عنوان جوان‌ترین شاعر دفاع مقدس در کانون سمنان و...، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =