کد خبر: 302607
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
بازدید 67
نشست فصلی مربیان هنری کانون سمنان

نخستین‌وبینار تخصصی و سومین‌نشست فصلی مربیان آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین‌وبینار تخصصی و سومین‌نشست فصلی مربیان کارگاه‌های هنری مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همت راحله دانایی کارشناس مرکز آفرینش‌های هنری، چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان انفورماتیک و روابط‌عمومی استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

خدابخشی در ابتدای سخنانش از تلاش تمامی مربیان به‌ویژه مدرسان دوره‌های تخصصی برخط فصل پاییز و اجرای فعالیت‌های باکیفیت در فضای مجازی از سوی مرکز آفرینش‌های هنری استان، قدردانی و اظهار کرد: مربیان در صف مقدم قرار دارند و درخشش اعضا و مربیان استان در فراخوان‌ها و مهرواره‌های ملی و استانی شایسته‌ی تقدیر است و بدون شک این مؤفقیت با یاری و هم‌دلی مربیان، صداقت، محبت و کارآمدی خوب، امکان‌پذیر شده و در تلاشیم تا پایان سال جاری از تلاش تمامی مربیان این‌حوزه تجلیل شود.

وی در ادامه‌ی سخنانش، یکی از وظایف اصلی مربیان را در کارگاه‌های تخصصی، دادن امید به آینده، عنوان و تأکید کرد: بایست خودمان متصف به این رفتار باشیم، امید داشته باشیم و برای رسیدن به هدف، تلاش کنیم.

معاون فرهنگی کانون استان سمنان نیز ضمن قدردانی از تلاش مربیان هنری در برگزاری دوره‌های تخصصی و ابراز خرسندی از استقبال و حضور ۴۸۱ مخاطب کودک و نوجوان در ۴۲ کارگاه هنری فصل زمستان بر نظارت کارشناس هنری و مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری و هم‌چنین جذابیت‌بخشی به کارگاه‌ها و تولید محتوای مناسب برای فراگیران با هدف پایدارسازی آن‌ها تأکید کرد.

معدنی در ادامه با بیان این‌که استمرار حضور عضو در مراحل مختلف کارگاهی منجر به تربیت و شکوفایی استعداد هنری می‌شود، پیشنهاد داد تا مربیان هنری در صورت تمایل در مازاد ساعت خود به اجرای فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.

گفتنی است؛ آموزش شیوه‌های استفاده از امکانات اسکای‌روم در سایت kpf برای برگزاری کارگاه‌هایی کامل‌تر  و بهینه‌تر از سوی کارشناس انفورماتیک، بررسی طرح درس‌های زمستان، پرسش و پاسخ مربیان با کارشناسان و...، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =