اعضای کانون گیلان در جشنواره«خانه دوست‌داشتنی من» خوش‌درخشیدند

«آنیسا خورسند فر»، و «ترنم فتحی‌نیا»، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به عنوان برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی«خانه دوست‌داشتنی من» انتخاب‌شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این جشنواره با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گیلان ، در رشته‌های «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «تصویرسازی» «کُلاژ» و «حجم‌سازی» برگزارشد.

فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای به تصویرکشیدن «خانه دوست‌داشتنی» از سوی مخاطبان گروه‌های سنی ۷+ «نوخوان»، +۹ «نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، جلب‌نظر جامعه به اهمیت فراهم‌سازی محیطی امن و صمیمی برای آینده‌سازان و ماندگارسازی آثار خلاقانه شرکت‌کنندگان، از اهداف انتشار این فراخوان در آبان سال ۱۳۹۹ به‌شمارمی‌رفت.

برهمین اساس،  بیش از ۱۰۷ اثربه  بخش‌های پیشنهادی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شد و گروه ‌داوری متشکل از «سیده مریم حسینی کیسمی»، «مریم ابراهیمی‌فر» و «سیده مریم حسینی کوهی» با نگاهی ویژه به اصالت آثار، هماهنگی با دنیای آشنای کودکان و نوجوانان، خلاقیت‌، ایده‌پردازی و استفاده مناسب از ابزار، «انیسا خورسندفر» ازمرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی را به‌عنوان برگزیده بخش کلاژ(تکه‌چسبانی) و «ترنم فتحی‌نیا» از همین مرکز فرهنگی هنری را شایسته عنوان برگزیده بخش نقاشی معرفی‌کرد.

گفتنی است، این جشنواره با معرفی ۱۳ برگزیده بخش‌های مختلف به کارخود پایان داد  و طی آن مقررشد با همکاری سازمان نظام مهندسی گیلان، امکان ثبت‌نام رایگان تمامی شرکت‌کنندگان در یک کارگاه‌ تخصصی برخط فصل بهار سال ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فراهم‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =