مشارکت کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه های دهه فجر

سید محمد قلمکاریان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات از اجرای بیش از 20 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات بر لزوم  آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: شناخت شخصیت های تاثیرگذار انقلاب، اهداف، آرمانها، حفظ و نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به عهده کودکان و نوجوانان امروز برای انتقال به نسل آینده است. 

 
مدیرکل کانون استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه‌ دستاوردهای کودکان و نوجوانان  در دهه فجر افتتاح می شود، افزود:: ۲۲ کودک در فضای مجازی گلباران ۱۲ بهمن را انجام می‌دهند و از موزه های دفاع مقدس و گلستان شهدا در فضای اسکای روم بازدید خواهند داشت. 

وی از رونمایی کتاب‌های کودک و نوجوان با قلم مربیان کانون استان اصفهان خبر داد و گفت: ۴۲ قصه گویی مجازی هم برای این ایام تدارک دیده شده است.

قلمکاریان با اشاره به اجرای ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر با مشارکت دیگر نهادها از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری افزود:معرفی زنان تاثیر گذار در حوزه کارآفرینی، خانواده شهدا و ایثارگران و شخصیت بانو امین اصفهانی به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) از اهم برنامه دلشدگان در فضای مجازی است. 

مدیر کل کانون با اشاره به مهرواره نمایشی خانه کوچ گفت: آثار نمایشی اعضا با موضوع کنترل وزن و ترویج زندگی سالم به صورت کلیپ در گروه های مجازی به نمایش گذاشته می شود. 

وی از استقبال کودکان و نوجوانان از مهرواره سرود سرایش خبر داد و افزود: همخوانی سرودهای انقلابی نوجوانان در قالب فیلم و نمایش به صورت مجازی پخش خواهد شد. 

قلمکاریان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی واحد سیار روستایی گفت: ویژه برنامه مناطق محروم با موضوعات مرتبط با ایام پیروزی انقلاب و بزرگداشت مقام زن در قالب فعالیت هایی از جمله مسابقه، نمایش، قصه گویی، شعر خوانی و نمایش فیلم اجرا می شود. 


شایان ذکر است به مناسبت دهه فجر از اعضا و مربیان برگزیده فراخوان های بین المللی، کشوری و استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =