مرکز کانون پرورش فکری در شهر جدید عالیشهر افتتاح شد

نخستین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید عالیشهر استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز در راستای تفاهم‌نامه کانون و شرکت عمران شهرهای جدید با حضور حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر افتتاح شد.
مدیرکل کانون استان بوشهر در مراسم گشایش مرکز فرهنگی هنری شهر جدید عالیشهر گفت: این مرکز سال ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شد و هزینه ساخت آن از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و بودجه استانی تامین شده است.


سمیه رسولی افزود: مرکز عالیشهر در زمینی به مساحت ۱هزار و ۴۵۰ مترمربع و زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث و به بهره‌برداری رسیده است،
او در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ فعالیت فرهنگی هنری در این مرکز برای کشف و پرورش استعداد کودکان این شهر انجام می‌شود.
مدیرکل کانون استان بوشهر تصریح کرد: این مرکز در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های اجتماعی برای حفظ سلامت کودکان و نوجوانان به صورت حضوری فعالیتی ندارد اما کارگاه‌های مجازی کانون پذیرای کودکان و نوجوانان عالیشهر خواهد بود.
بر اساس این خبر، تجهیزات این مرکز شامل ۳هزار جلد کتاب، سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۷۰ صندلی، سالن مطالعه، وسایل بازی، سرگرمی، کارگاه‌های سفال، نقاشی، ادبی و... در دسترس کودکان و نوجوانان شهر عالیشهر قرار دارد.
یادآوری می‌شود معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار بوشهر و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از جمله اولین کسانی بودند که پس از گشایش مرکز عالیشهر به عضویت افتخاری آن در آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =