جشنواره اسباب‌بازی کانون؛ فرصتی برای رقابت تولیدکنندگان داخلی

داور بخش تولید ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری معتقد است این رویداد فرصتی است تا تولیدکنندگان داخلی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلامرضا دیزجی گفت: اگرچه بخش زیادی از اسباب‌بازی‌های تولیدی ما، برداشت خلاقانه‌ای (کپی‌برداری) از آثار خارجی است و متناسب با نیازهای مخاطبان ایرانی تغییرهایی در آن‌ها ایجاد می‌شود، اما این موضوع نیز در جای خود قابل تأمل و ستایش است.
مدیر برند فکرآذین تاکید کرد: بخش دیگری از محصولات تولیدکنندگان داخلی که البته سهم کوچک‌تری را در بر می‌گیرد، تولید آثار اصلی خلاقانه داخلی است. 
دیزجی افزود: اگرچه تولیدات این بخش نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، به نظر می‌رسد با توجه به نیازهای داخلی هنوز نیازمند کارهای بیشتر و جدی‌تری در این زمینه هستیم. به عبارتی خلاقیت، عنصری است که حتماً بایستی با توجه به نیاز روز جامعه، سرمایه‌گذاری و دقت بیشتری برای آن شود.

رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی خاطرنشان کرد: جشنواره‌هایی مثل جشنواره اسباب‌بازی فرصتی است تا تولیدکنندگان بتوانند در کنار همدیگر قرار بگیرند و با مقایسه و رقابت با یکدیگر به ارتقا سطح آثار خود بپردازند و نتیجه‌ی آن ایجاد اعتماد به نفس مناسب برای حضور در عرصه‌های رقابتی است. 
داور جشنواره اسباب‌بازی در پایان گفت: انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی در این دوره از جشنواره، پیشنهاد ارایه بسته‌های حمایتی برای ورود شرکت‌های برتر، به عنوان شرکت‌های خلاق خواهد داشت که این موضوع سبب دلگرمی تولید کنندگان فعال داخلی اسباب‌بازی خواهد شد.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به صورت مجازی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =