مسابقه کتاب‌خوانی نماز «قصه عاشقان»

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و همزمان با دهه فجر مسابقه کتاب خوانی نماز با عنوان «قصه عاشقان» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت:  با هدف ترویج فرهنگ نماز بین کودکان ونوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی  در مراکز کانون برگزار می شود و بر همین اساس مسابقه کتاب خوانی «قصه عاشقان » با موضوع   نماز در سیره شهیدان با مشارکت کانون و ستاد اقامه نماز استان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

 وی افزود:  پوستر این مسابقه همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر منتشر و کودکان ونوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کتاب «قصه عاشقان» نوشته «سید حمید مشتاقی نیا » از انتشارات ستاد اقامه نماز به ۱۵ سوال این مسابقه پاسخ داده و با ارسال نام و نام خانودادگی وارسال  پاسخ خود در قالب عدد ۱۵ رقمی به شماره  ۰۹۱۵۵۶۲۵۳۸۶ و یا ارسال به آدرس info.khorasanj@kpf.ir  از طریق ایمیل، در این مسابقه شرکت کنند.

گفتنی است که به  ۲۲ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایزنفیسی از طرف کانون و ستاد اقامه نماز استان اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با آدرس اینترنتی کانون استان به آدرس  https://khorasanj.kpf.ir مراجعه کنند.

برای دانلود سوالات این مسابقه اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =