ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در کانون کرمان اعلام شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اظهار داشت: مهرواره استانی رهروان انقلاب در چهار بخش به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

روحی بیان کرد: این مهرواره در بخش‌های، ساخت کلیپ در قالب موشن‌گرافیک و فیلم‌های کوتاه موبایلی ویژه اعضای نونگاه و نوجوان کانون، مسابقه تولید پادکست متون انقلابی ویژه اعضای نوخوان و نونهال، مسابقه کتاب‌خوانی جایگاه زن در خانواده ویژه مربیان و تولید و پخش قصه‌گویی و شعرخوانی مربیان و اعضای کانون کرمان در صدا و سیمای استان از سوی آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان برگزار می‌شود.

این در حالی است که، وی برگزاری ویژه‌برنامه مجازی صبح شعر و داستان انقلاب از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و ساخت و پخش موشن‌گرافیک معرفی برگزیدگان بین‌المللی کانون کرمان از سال‌های ۹۵ تا ۹۹ از برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام مبارک اعلام کرد.

همچنین مدیرکل کانون کرمان ساخت و پخش نماهنگ «وطنم ایران» از سوی انجمن سرود کانون کرمان و اجرای زنده سرود و گلباران تمثال حضرت امام در مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ بهمن ۹۹ را از دیگر ویژه‌برنامه‌های چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =