کد خبر: 302960
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
بازدید 105
چهارمین گردهمایی کانون بوشهر در آخرین فصل سال ۹۹

چهارمین گردهمایی فصلی مراکز فرهنگی و هنری این استان با حضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، چهارمین گردهمایی فصلی مراکز فرهنگی و هنری این استان با حضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار گردید .

در این گردهمایی که بصورت وبینار برگزارشد به بررسی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر کلیه مراکز استان هم‌چنین عملکرد فعالیت های عمومی برخط و چگونگی اجرای کارگاه های تخصصی بر خط پرداخته شد.

باتوجه به محورها و محتوای این نشست هم اندیشی و گردهمایی فصل زمستان، مهشید جهازی کارشناس مسئول استان به صورت تخصصی عملکرد فعالیت‌های بر خط را در کلیه مراکز طرح و بررسی نمود و سپس چگونگی اجرای مطلوب آن را تشریح کرد. 

سمیه رسولی مدیر کل استان نیز در ادامه این نشست به برنامه ریزی اصولی و پایبندی به اجرا و عملیاتی نمودن کلیه‌ی فعالیت های عمومی برخط در تک تک مراکز فرهنگی هنری استان تاکید نموده و اظهار داشتند: که بایستی حتما بر طبق پیش بینی برنامه‌های سالیانه خود پیش رفته و انعکاس خبر و اطلاع‌رسانی و همچنین جذب و پایدارسازی مخاطبین و اعضای کودک و نوجوان را سرلوحه کار خود قرار داده تا کودکان و نوجوانان این خطه بتوانند استفاده و بهره مندی حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به خصوص در شرایط کنونی و در فضاهای مجازی از توانمندی‌ها و مهارت‌های مربیان مراکز داشته باشند.

درادامه این گردهمایی مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری به تشریح پیش بینی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در مراکز خود پرداخته و سپس تعاملات، اشتراکات و همکاری را در این زمینه با دیگر ارگان‌ها ، سازمان ها و نهادها و سمن های مردم نهاد را عنوان کرده و پرسش های خود را از مدیر کل و کارشناسان استان در خصوص چگونگی اجرای فعالیت های عمومی بر خط ، فعالیت های تخصصی برخط، مشکلات و چگونگی رفع آن در خصوص ورود اعضا ، چگونگی فرآیند عضو گیری در سامانه kpf و... را طرح نمودند.

تدوین تقویم اجرایی ویژه برنامه های استانی ویژه دهه مبارک فجر، تفویض مسئولیت به کلیه همکاران در جهت اجرای ویژه برنامه های اجرایی دهه مبارکه فجر طبق تقویم اجرایی این دهه در فضای مجازی به صورت استانی، اجرای حداقل روزانه ۲ الی ۳ فعالیت فرهنگی در سامانه KPF در کارگاه‌های عمومی بر خط و تشکیل به موقع آن‌ها، آمادگی در کارگاه های مجازی تخصصی بر خط و همچنین برگزاری انجمن‌های تخصصی فرهنگی هنری و ادبی و... از مصوبات این گردهمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =